Pick up the pieces and move on..

fredag 28 oktober 2011

Shame on me..


Fredag redan..

Och herre min skapare vad underbart att vara ledig i helgen.
Även om jag var ledig i både onsdags, och i torsdags så känns det välbehövligt!

Har inte fått många saker gjorda hemma som jag hade tänkt..
I onsdags var Frida här med barnen..MYYYS som vanligt!
Och igår var jag hos tandläkaren först, sen hade jag telefontid med min doktor på Medicin i Västerås.
Efter det satt jag på fiket o löste korsord med Jb & Basse :)

Har funderingar på den här bloggen..
Ska den vara länkad från FB så alla kan läsa den? Ska den vara lösenordsskyddad?


Hur har dagen idag gått då?

Frullen vart en grov, glutenfri smörgås, en loka & kaffe.

Ingen lunch, för jag skulle äta Donkan på kvällen.
Jag VET att det är helt idiotiskt, men det känns bättre.
Att vara svinhungrig är både hemskt & underbart på samma gång tycker jag.

Lite vriden man är :(




Första bilden ut:



Jag & bästa finaste Jim.
En kille som faktiskt är en utav de raraste jag känner.


FAN nu börjar mitt öga svida.
Så som det gjorde då när jag fick en stor reva på hornhinnan..
Då hade jag "tappat bort" linsen där inne någonstans, och grötade runt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar