Pick up the pieces and move on..

onsdag 2 november 2011

Break me down, you got a lovely face..

Hej jag heter Sophia, och jag har tappat diciplinen totally..


Dagen idag började skitbra, för jag hoppade över frukosten, för jag hade inte något Low Carb-bröd hemma. Vart ingen powerwalk heller, för jag sov för länge & var tvungen att städa här hemma.
Kl 13 skulle jag dejta med Frida & Annacarin, och det var superskönt att komma hem till ett städat hem, ist för ett kaos :)

Men nu har jag sjukt dåligt samvete för att jag inte gått idag..för T tog hunden ikväll..
Jaja, en ny dag imorgon. Jag börjar sent imorgon, så jag hinner gå länge då.


Imorgon är det "Tjejkväll" här i stan, lite erbjudanden i affärerna och så..så jag jobbar till kl 23.
Blir fin lön nästa månad för jag har haft många långa pass.
Gud vad jag älskar mitt jobb!
Jag har inte ångest för något..inte när jag ska öppna. Inte när jag ska stänga..inte efter att jag har vart ledig..lööööv it!

Ska bli satans skoj imorgon, då grabbarna ska trubadura. Löööv them också :)
Finara grabbar finns inte. Sådana härliga individer!


Jaja..nu till något annat..Jag har inte shoppat på säkert en vecka! Förutom smink & blekningsmedel då..men kläder- nope! Har abstinens, men jag ska klara det. Ett tag till iaf!

Vi har börjat med vår walk in closet ikväll. Kontoret ska få bli garderob. Vi har ju bara laptops, och pappersgrejerna- dvs räkningar o dyl kan vara någon annanstans.
Så nu ska det handlat stänger, vajer, hyllor och helkroppsspegel med belysning runtom- precis som i en louge.. Det är vita väggar därinne, och jag tänkte be T sätta upp en fondvägg.
En mönstrad..vet inte, men jag är sugen på en svart vit toile de joy..blir fint med pudriga accenter..dovt lila, eller smutsigt rosa.

Ja ett underbart rum kommer det bli. Där jag kommer vistas mycket..hehe.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv med mina fina barn.

PUSS! /S

1 kommentar:

  1. Fina fina du ♥
    Du är i träsket också ser jag när jag läser:( "Been there, done that". Åh vad det är jobbigt och jag känner igen VARENDA ord som du skriver, vet också att det inte hjälper vad någon säger till en...men en sak har hjälpt mig, att tänka på mina döttrar, om jag vill att de skall hamna där också...Tänker på dig!!!

    SvaraRadera