Pick up the pieces and move on..

torsdag 20 oktober 2011

Somewhere..over the rainbow..

Redan torsdag!

Jag tycker att tiden bara rusar ifrån mej nu, det går alldeles för fort.
Visst är det skönt på ett vis, för då är sommaren snart här igen. Jag avskyr kyla. Jag avskyr regn & rusk.
Det enda skoj med höst & vinter är att min fina dotter fyller år i okt, jag i nov, o sen har vi adventstider- som jag verkligen gillar. Sen när nyår har passerat, vill jag kasta ut granen direkt.

Dagen idag har vart skitbra!!!

Först imorse åkte jag & två tjejer till Köping. Jag skulle inte handla så värst mycket, men kom hem med två fina stickade klänningar, o ett par örhängen.
Var in på Känsla o Smak också- var ju tvungen att testa nya Velourette. Det får bli en sådan. En strl 0.
Det känns såå bra.

Inne på Kappahl testade jag brallor. Minsta strl 34 var aningen stora, o det var sådana brallor som töjer sig, så jag skippade dem. Jag vart både glad o sur, för de var awesome :/
Hittade en tantblus där med, men strl 36 fanns inte. Och 34 var lite trång över boobsen. Ändå vill man göra större :)

Sen efter Köping åkte jag till jobbet..hua vad kartonger o grejer det är/var. Vi har fått all leverans nu.
Sjukt fina saker, och jag vill ha typ allt. Vad är det med mig?
Vet att jag har stort shoppingberoende..och kan fan inte göra något åt det. Säger till T att jag inte ska shoppa mer, men ändå gör jag det..Helt absurt vad pengar jag kastar ut på kläder. Törs inte ens skriva hur mycket jag bränt de senaste månaderna. Pinsamt!

Så stolt över mig själv idag då jag vunnit över maten.

Hoppade över frukost, vet att man inte ska det, men jag har lite svårt att äta "tidigt"..
Lunch på Donkan, o jag tog en sallad. Skippade bröd & krutonger. En loka till det.
Mellanmål på jobbet vart en avocado, 2 ägg, några ostskivor, några salamiskivor, o lite skagenröra.
Kvällsmat vart en liten omelett & en tomat. Pepsi max till det.

Än så länge har jag inte nallat av choklad eller kakor i skåpet.
Och klarar jag idag, då vet jag att jag säkert klarar det imorgon med. Och sen borde det vara igång igen.

Måste komma in i den där keton-fasen då man bränner satan. Sjuk?
Det skulle jag tro..

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar