Pick up the pieces and move on..

söndag 23 oktober 2011

I hate myself for loving You..

Blä, blä, blä!!!


Mår som en jävla påse nötter just nu..känner mig småmullig.


Dagen idag började med att jag försov mej rejält- och bara det kan ju förstöra en hel dag.
Vaknade kl 9.10 och jag skulle vara på jobbet kl 8.

Ringde & "skällde" lite på söta Helena för att hon inte ringt mig..det gör jag jämt när hon inte är i tid.
Hon försover sig typ jämt.
Har aldrig hänt mig, så jag var skapligt arg på mig själv :)

Roffade åt mig sminket & hojade iväg..och kl 9.30 var jag där.
Var tvungen att ta en cigg & kaffe innan jag började bre mackorna..vi fick skippa att skura golven. Det hanns inte med..

En tekaka & en pepsi max till frulle. Iiiiinte bra.
Var sjukt sötsugen på eftermiddagen, så lunchen fick bli en smulpajsbit med vaniljsås & grädde.

När jag kom hem hade T lagat tacogratäng, så det vart en liten portion sådan.

Imorgon är en ny dag. Måndag. Då ska jag starta dagen med en redig pw upp för alla branta backar. En timme minst!


För övrigt..är fruktansvärt sugen på att shoppa. Men ska inte. Kan inte. Pengarna finns inte till det just nu..och dessutom har jag slagit vad med J att jag inte ska handla på 2 veckor, och får då 200 spänn av honom.

Det räcker ju till en tröja på typ Gina ;)


Vilket jävla freak man är..inte lätt att leva med.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar