Pick up the pieces and move on..

fredag 18 november 2011

Tankar..



Fuck.
Vad har hänt med mig?
- när jag är vaken tänker jag på mat. När jag sover tänker jag på mat.
Eller inte mat egentligen. På vad jag väger.
Det har aldrig förekommit förr, att jag skulle vart såhär jädra vriden.


Hade en härlig onsdag hemma hos Frida på berget..
Jag Annacarin, Frida, Keitel & Sandra- huuuur länge sen som helst jag surrade med henne.
Har saknat henne!

Det allra första jag gjorde när jag kom dit, var att väga mig. Hon har en våg det har inte jag.
Sen säger de att det är bra att väga sig på samma..
54.3
Iiiiinte bra, inte bra.

Skippade brödet till lunchen, FAST de har smält ost i sina bröd..galet gott!
Men tog en kladdkakemuffins ist.

När jag kom hem lagade jag fisk o potatis, o tog en halv, halv potatis. Mycket fisk, o grönsaker ist.
Nöjd!!
Vi har Linas matkasse denna vecka, o kostcirkeln är med, vi slarvar inte och vi äter i normal tid!!!
Vi beställer den här kassen varannan vecka tänkte vi, och vi slipper handla.
Vi slipper tänka ut vad vi ska äta, och vi alla är glada.
Det är Smilla som kan vara kräsen på mat, men vi har alltid fiskbullar eller pyttipanna hemma isf.
Hennes favoriter :)

Jaja..igår då..
Igår vart det en tekaka, en tunnbrödsrulle med laxröra i..och en kanelbulle. Och 2 pepsi max på hela dagen. Då skippade jag middagen för jag hade ätit kolhydrater.



Jag vet.
Sunt förnuft.
Så länge man gör av med mer, än man vräker i sig.
Allt med måtta.

Jag vet precis..men sen hur jag gör det är en annan sak.


Har förstått att Helena K har hittat den här bloggen, o det dröjer väl inte förrän fler gör det.
Kanske det har, men det är iaf hon som kommenterat.
Hon vet ju precis vad jag känner. Som hon skrev. Hon har ju vart här.

Kanske helt sjukt att ha en vikt/matblogg?
Men jag måste få ner saker o ting.



If people are trying to bring you down,
It only means that you are above them.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar