Pick up the pieces and move on..

fredag 25 november 2011

Hold it against me.



Awesome!!!

Gud vilken härlig dag vi hade igår.
Jag, Frida & Annacarin var på shoppingtur!
Jag hittade en svart kjol, 2 toppar, varav den ena är skitsnygg. En svart kort klänning, jeans (strl 26 wiiiiihooo) och en lång kofta. Känner mig nöjd, men jag tror jag ska kasta in en beställning på Gina Tricot ikväll..lite vardagstoppar.

Idag jobbade jag bara mellan 6.30 och 8.30 för jag hade läkartid med barnen..Smilla har så himla ont i halsen, men det var bara virus..får man vänta ut skiten.

Så efter det skulle jag pynta lite o städa, men jag orkade inte..vi har legat i sofforna o kollat på film hela dagen. Jag hinner röja imorgon.

Blir en powerwalk, städning, handling, ett besök hos svärmor, och sen hem för att piffa mig.

Ska på partajj imorgon, och vi är laddade till tusen.


Nu blir det lite wf. Har fått en Iphone och kan meddela att jag är totalt fast :)

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar